dilluns, 8 de desembre del 2008

Tercer dia a Calcuta

Primer dia amb les missioneres...

Com sempre, la jornada ha estat plena de sentiments contradictoris, i de sorpreses.... Tot i que els dies per apuntar-se al voluntariat son els dilluns, dimecres i divendres a les 15 h, avui no es podia, perque hi havia la celebracio de vots perpetus d-algunes missioneres. tot i aixi, com que ahir vam fer unes amiguetes que estan alla de voluntaries, hem anat amb elles. Hem esmorzat amb tots els voluntaris i despres hem anat amb una amiga, la Manuela a KHALIGAT, la casa dels moribunds. Hem vist el primer cadaver...he intentat ajudar a enmortallar-lo, i amb la Montse hem coincidit que no ens ha afectat... Pero despres he intentat ajudar a una dona que tenia la meitat del cos cremat. li havia fet el seu marit. Mirava a l-eternitat i plorava.... Jo he acabat plorant, m-he hagut de girar cap a la paret, un moment i aguantar les llagrimes. .. Ha sigut una experiencia....especial en tots els sentits. suposo que ens quedarem una setmana mes, i despres provarem de treballar amb nens...ja anirem improvitzant... despres hem anat a una missa, perque algunes missioneres celebraven els vots perpetus. La veritat es que en general ha siggut bastant aborrit, la Montse i jo li feiem ganyotes a una nena PRECIOSA, i ens ho hem passat genial, despres ens ha hagafat un atac de riure....culpa de la Montse!!!!!! aquesta nit sopem amb unes amiguetes que hem fet, aixi que no tenim molt de temps... El tema fotos esta dificil, els ordinadors no detecten les cameres de fotos, pero seguirem intentant perque veieu lo preciosa que es Calcuta i lo confortable que es la nostra llar....jijijij Va tot genial, aquesta ciutat em fascina... Lo unic que no puc soportar son els CORBS!!!!!! n-hi ha mils i mils volant sobre els nostres caps, mengen carn d-animals morts que hi ha pel carrer, caminen pel costat dels nens petits, caguen per tot arreu...(sobre el meu pantalo, dos cops.... sobre el de la Montse cap, Carai!!) i criden com dimonis! Em desperten els matins, al costat de la meva finestra....

Fins ben aviat, Namaste

Elena

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Namaste Elena!
Ja veig que esteu ben instal.lades i amb el cor valent!
Ben fet!

Escolta, tema fotos, demana un lector de targetes, no intentis conectar la càmara al ordinador perquè no et funcionarà mai. De lectors en tenen a tot arreu, a vegades et fan pagar un petit plus, però...

Disfruteu molt i viviu-ho intensament, aquestes coses només passen una vegada a la vida!

Mil de petons, aniré espiant!

Alba (idep)

Anònim ha dit...

Precioses meves!!
Avui he llegit els mails i he xafardejat per aquí... ja us trobo a faltar...pero estic molt emocionada i contenta per vosltres!!!
Ja saveu..m'agradaria molt poder-vos abraçar i estar encara que fós una estoneta aquí amb voltres!!
Disfruteu al máxim!!!
Us estimuuuuuuuuuu!!!!!!

Anònim ha dit...

Ei! la d'abans que no ha possat qui és...sóc jo, l'Anna!!jejeje

Anònim ha dit...

Aniré llegint i emocionant-me amb les explicacions.
serà una experiència única.
Elena cuida la veu!

Petons

Anna