dilluns, 15 de desembre del 2008

Dia a dia a Calcuta

Hola a tots!
Aqui deixo unes quantes fotos mes d-aquest ultims dos dies... Aquesta nit he tingut uns malsons horribles, i encara no m-he refet del tot..



2on dia diarrea Elena, 4rt dia diarrea Montse......Bon apetit!! (perdona mama...)


Moment d-higiene Sudder street



Gosset precios amb conjuntivitis

Familia durmiendo.....

Merda....


Jajajajajaja, "al tanto" amb la senyal vertical: prohibit tocar el claxon!!!!!!! No em facis riure....



Pesant especies, "a la vieja usanza"



Super hospital i super ambulancia..... (jugador de basquet amb els peus a fora.... crec que inclus a mi em sortirien els peus...)

Mini temple improvitzat

El senyor dels chais! El tio es asqueros, i quan el prepara encara mes....pero el resultat es fantastic!
Explotacio infantil a Sudder street

En Bablu!!!!!

Explotacio animal
Moment de dutxa, a primera hora del mati


Carnisseria al mercat....no es veu ni la meitat de lo escaros que es en realitat.... amazing...

El nen pesa igual que el tambor!! (aixo que hi ha dins la cassoleta de l-esquerra es un nen!!!)

La Montse pensativa, escribint les memories... I en un primerissim primer pla...el nostre gran aliat!!! el paper de wc!!




















1 comentari:

Lali ha dit...

Mare meva!
Quan us llegeixo tinc una doble sensació: per una banda se'm fa un nus al coll de veure com arriben a viure aquesta pobre gent i els animalons, i per l'altra banda (a part de que em pica tot) em feu riure amb alguns dels vostres comentaris i penso que realment esteu vivint una experiència única i enriquidora que segur que us canviarà la vida...i que en aquest temps que estigueu allà (espero que no gaire) esteu ajudant a la gent amb qui coincidiu.
Quan penso que tot això a mi m'ho generen unes imatges i unes paraules, imagino el que us deu arribar a generar a vosaltres...i crec que teniu molt mèrit, de debó, jo no en seria capaç...
Bé, moltíssims ànims a les dues, penseu que aquí a Barcelona us tenim molt presents cada dia.
Un petonàs,
Primiki LALI