divendres, 5 de desembre del 2008

A punt de marxar....



La Moncheta i jo estem preparades per marxar cap a la Índia.... Jo, si haig de ser sincera encara no m'ho crec... hem decidit que no dormirem, aguantarem com unes campeones fins al vol que ens portarà a Calcuta... així doncs, a les 4 sortirem de casa (la Mon ha vingut aquesta tarda amb sons pares) per anar cap a l'aeroport i esperarem fins a les 6:30, que surt l'avió cap a Frankfurt. Allà hi arribem a les 9 del matí i ens hem d'esperar fins a les 11:45 per agafar el vol que ens durà finalment a Kolkata... Arribarem a la Índia a la una de la matinada (hora índia) però ens espera un amic de l'Àlvaro, que ens portarà a l'hostal. I...demà (demà passat....) serà un altre dia!!!

Namasté...

La foto l'acabem de fer ara mateix, sis hores abans d'abandonar Barcelona...



1 comentari:

Anònim ha dit...

Mestrestant jo buscava i buscava el que ja haviem guardat!!!!!

Pensava i donava recomanacions per a viure en un pais on mai no he anat...

Crec que vaig dormir dues hores Quin descans!!!!!! per a vosaltres