dimecres, 11 de febrer del 2009

3 viatgers...

HOla a tots/es !!!
Perdoneu que fa molt temps que no donem noticies, la veritat es que hem tingut alguns problemets, hem comensat a viatjar, i entre una cosa i una altra se-ns ha fet impossible posar-nos en contacte amb tots vosaltres.
Des del primer dia que vam arribar a Bombai em vaig posar molt malalta (Elena), amb unes diarrees espectaculars, freds, febres, angines, molt mal de cap i d-estomac..... i li va ser el torn de que la Mon m-hagues de fer d-infermera i hagues de parlar angles amb tothom. I ho va fer tot molt be!!!! JO, a part de lo malament que em trobava estava nerviosa, perque faltaven tres dies perque el meu xicot, en Dieter, arribes a Bombai... Resumint: la nit que arribava em trobava una mica millor i el vam anar a buscar a l-aeroport, pero el pobret ens va haver d-esperar, perque vam arribar tard!!!! (Que trist....) ens va trucar des del movil d-algun indi que va trobar per alla... Hem estat uns dies a Bombai (jo no he pogut veure gran cosa....), hem viatjat a Nasik-Trimbak, ara estem a Panaji, prop de Goa, i anirem a Hampi, despres a Chennai i passarem uns dies a les illes Andaman (si trobem bitllet!). Despres atacarem la zona de Kerala...

Esperem poder penjar fotos aviat!!

Una abrasada a tots ben forta!!!!